Przejdź do treści

Oprogramowanie.

WAPRO

Oprogramowanie dla Firm
1

WAPRO Mag

Program do faktur, program magazynowy, a może program do zarządzania sprzedażą?

ZARZĄDZANIE 
SPRZEDAŻĄ

Jest to program od zarządzania sprzedażą, automatyzujący wszystkie procesy związane z transakcjami sprzedaży (ustalenie cenników, realizacja zamówień i wystawianie dokumentów, raporty z przychodów, zysków i rentowności).

2

WAPRO Online

WAPRO Online to dostęp on-line do aplikacji WAPRO ERP w chmurze

WAPRO Online w modelu usługowym to popularny na polskim rynku wielomodułowy system WAPRO ERP, przygotowany do pracy przez Internet. Dzięki wykorzystaniu WAPRO Online można z dowolnego miejsca, gdzie dostępne jest połączenie z siecią Internet uruchomić aplikacje biznesowe i prowadzić firmę. Usługa oferuje aktualne oprogramowanie w jego najwyższym wariancie w jednej cenie (zgodnie z regulaminem świadczenia usługi), z możliwością elastycznego zarządzania ilością posiadanych licencji oraz dostępem do pomocy działu Help Desk. Rozliczenie następuje w modelu usługi abonamentowej (SaaS czyli Software as Service). 

WAPRO Online pozwala zredukować koszty infrastruktury i wsparcia technicznego firm outsourcingowych oraz lepiej kontrolować miesięczne koszty działania firmy. Umożliwia rezygnację z obsługi zewnętrznych firm, utrzymujących serwery i zaawansowaną infrastrukturę, a proste zarządzanie posiadanymi licencjami i elastyczny abonament pozwala na łatwe kontrolowanie wydatków.

3

WAPRO Aukcje

Zarządzanie sprzedażą – wspieranie i automatyzacja procesów związanych z wystawianiem aukcji z wykorzystaniem danych z WAPRO Mag. Łatwiejsze przeglądanie aukcji i zarządzanie nimi. 

Zarządzanie transakcjami – synchronizacja transakcji z wypełnionymi formularzami pozakupowymi pozwala szybko realizować proces posprzedażowy poprzez tworzenie zamówień w WAPRO Mag co pozwala obsłużyć proces sprzedaży. 

Komentarze – synchronizacja komentarzy oczekujących pozwala grupowo wystawiać komentarze zwrotne dla klientów realizujących zakupy w Twoich aukcjach. 

Licencjonowanie na ilość produktów – wygodny model licencjonowania na ilość produktów (liczba aktywnych produktów w WAPRO Aukcje lub ilość unikalnych produktów w aukcjach trwających) pozwala efektywnie wystawiać aukcje na wielu kontach jednocześnie i zmieniać je sezonowo. 

Produkt licencjonowany w modelu rocznym, wymaga do działania WAPRO Mag do odnowienia licencji wymagana najnowsza wersja WAPRO Mag).
4

WAPRO B2C

Platforma handlowa umożliwiająca szybkie uruchamianie i łatwe prowadzenie sklepów internetowych

Nowy kanał sprzedaży – sklep internetowy – WAPRO B2C to rozwiązanie dla użytkowników systemu WAPRO Mag, chcących rozszerzyć swoją dotychczasową działalność handlową, przygotowane tak aby ułatwić proces zakładania sklepu oraz w pełni wykorzystać integrację rozwiązań.

Pełna integracja z WAPRO Mag– dwukierunkowa wymiana danych pozwala na zarządzanie sklepem w całości z poziomu programu magazynowo-sprzedażowego, a zamówienia rejestrowane w WAPRO B2B pojawiają się jako zamówienia w WAPRO Mag.

WAPRO B2C jako usługa – sklep jest utrzymywany w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczany miesięcznie w modelu abonamentowym.

5

WAPRO B2B

Platforma WAPRO B2B – łatwa współpraca biznesowa przez internet

Internetowa współpraca biznesowa i e-sklep – WAPRO B2B to nowoczesna platforma współpracy biznesowej, umożliwiająca szybkie uruchomienie i łatwe prowadzenie zarówno handlu hurtowego jak i sklepu internetowego.

Pełna integracja z WAPRO Mag dwukierunkowa wymiana danych pozwala na zarządzanie sklepem w całości z poziomu programu magazynowo-sprzedażowego a zamówienia wystawione z poziomu WAPRO B2B pojawiają się jako zamówienia w WAPRO Mag.

WAPRO B2B jako usługa – sklep jest utrzymywany w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczany miesięcznie w modelu abonamentowym.

6

WAPRO Mobile

Mobilna firma WAPRO Mobile to aplikacja dla handlowców mobilnych

WAPRO Mobile to oferta dla firm z segmentu MSP, które dostrzegają korzyści z zastosowania technologii mobilnej – ułatwia sprzedaż i zapewnia szybki, zdalny dostęp do informacji niezależnie od miejsca pobytu użytkownika.

Wykorzystując możliwości komunikacji takie jak GPRS, internet oraz nowoczesną technologię bazodanową i programistyczną, WAPRO Mobile pozwala małym i średnim firmom wyposażyć pracowników terenowych (zarówno przedstawicieli handlowych jak i vansellerów) w zaawansowane rozwiązania w adekwatnej dla sektora MSP cenie.

Aplikacja dostępna jest dla urządzeń typu smartfon lub tablet z systemem Android od wersji 4.1

7

WAPRO Fakturka

Prosty program do szybkiego fakturowania

Program został stworzony dla małych firm wystawiających maksymalnie kilkaset faktur lub paragonów miesięcznie.

Zarządzanie sprzedażą – system umożliwia obsługę jednej firmy na jednym stanowisku, dlatego będzie bardzo przydatny zarówno w sklepach, zakładach usługowych, jak i w jednoosobowych firmach.

Brak zarządzania magazynem– program przeznaczony jest dla firm, które nie prowadzą gospodarki magazynowej, ewentualnie do obsługi punktów sprzedaży, w których stan magazynu nie odgrywa istotnego znaczenia.

Łatwe użytkowanie – instalacja programu odbywa się automatycznie po włożeniu płyty instalacyjnej i zajmuje kilkanaście sekund. Dzięki prostocie instalacji i użytkowania program nie sprawia kłopotu nawet użytkownikom nie mającym wcześniej do czynienia z fakturowaniem.

8

WAPRO Fakir

System przeznaczony do obsługi pełnej księgowości w przedsiębiorstwach

Stosowany jako element składowy systemu zarządzania firmą współpracuje z innymi aplikacjami Asseco WAPRO ERP
Użytkowany niezależnie stanowi samodzielny, w pełni funkcjonalny program finansowo – księgowy. 

Rozwój programu ukierunkowany jest na rozbudowę mechanizmów automatyzujących pracę księgowych oraz poprawę szybkości i wygody pracy, co pozwoliło znacznie obniżyć pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów czy zamykaniem okresów obrachunkowych. Program zawiera wszystkie mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności więc zaraz po zainstalowaniu jest gotowy do pracy. Pozwala na rozbudowę istniejących i tworzenie własnych automatów w celu lepszego dostosowania programu do indywidualnych potrzeb firmy.

9

WAPRO Kaper

Księga podatkowa i ryczałt oraz uproszczone płace, środki trwałe, rozliczenie samochodów

WAPRO Kaper jest przeznaczony do prowadzenia księgowości małych firm, niezależnie od przyjętej formy opodatkowania (książka przychodów i rozchodów, ryczałt, najem). Dzięki dodatkowym modułom: obsłudze wynagrodzeń, ewidencji środków trwałych oraz rozliczeniu przebiegów pojazdów stanowi dla małych firmy kompletne narzędzie wspierające zarządzanie firmą. Dzięki prostocie obsługi nawet użytkownicy rozpoczynający działalność gospodarczą mogą samodzielnie prowadzić dokumentację księgową oraz naliczać zobowiązania podatkowe oraz opłaty ZUS. Możliwość obsługi wielu podmiotów gospodarczych sprawia, że jest chętnie wykorzystywany przez biura rachunkowe

10

WAPRO Best

Środki trwałe WAPRO Best jest systemem przeznaczonym do zarządzania majątkiem trwałym małych i średnich firm

Program WAPRO Best dla Windows wspiera zarządzanie składnikami majątku trwałego firmy od środków trwałych poprzez wartości niematerialne i prawne do wyposażenia. Ułatwia ewidencjonowanie, aktualizację wartości, inwentaryzację składników oraz automatycznie nalicza amortyzację majątku. Może być wykorzystywany jako niezależny system lub wchodzić w skład systemu zarządzania firmą WAPRO ERP. Dane z programu mogą być drukowane w postaci zestawień ewidencyjnych i księgowych oraz być eksportowane do programu finansowo – księgowego  WAPRO ERP, w którym pełni rolę zestawienia analitycznego środków trwałych. Może być z powodzeniem wykorzystywany zarówno w przedsiębiorstwach jak i biurach rachunkowych prowadzących dla swoich klientów ewidencję środków trwałych.

Program dostępny jest również w chmurze na platformie WAPRO online i rozliczany w modeli abonamentowych

11

WAPRO Gang

Wygodna i dokładna obsługa kadrowo-płacowy

WAPRO Gang wspomaga pracę działów kadr oraz rachuby płac w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych czy usługowych. Chętnie wykorzystany również w jednostkach budżetowych. Znajduje zastosowanie w przedsiębiorstwach i instytucjach o zróżnicowanym stanie zatrudnienia i różnorodnych systemach wynagradzania, i rozliczania czasu pracy.

Program ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenie związanych z zatrudnieniem pracowników rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS.

WAPRO Gang zapewnia sprawne zarządzanie pracownikami i listami płac, ewidencję nieobecności, współpracę z rejestratorami czasu pracy przy jednoczesnej ochronie danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem. Współpracuje z programem Płatnik, pozwala na elektroniczny transfer do PFRON oraz obsługę umów cywilnoprawnych.

12

WAPRO Analizy

Nowoczesny system analityczny pozwalający na wszechstronną kontrolę działania firmy

Program WAPRO Analizy jest uzupełnieniem funkcjonalnym pozostałych aplikacji systemu WAPRO ERP. Pozwala na analizowanie danych zgromadzonych w bazach poszczególnych aplikacji, umożliwiając tworzenie szybkich, wszechstronnych i dynamicznych analiz w postaci zestawień tabelarycznych oraz czytelnych wykresów. Analizy tworzone na podstawie danych handlowych i finansowych firmy umożliwiają uzyskanie w jednym miejscu kompleksowych wyników i wskaźników opisujących działania firmy.

Program bazuje na aktualnych danych zgromadzonych przez aplikacje systemu zarządzania firmą, ale przetwarza je w odmienny sposób umożliwiając ich analizę pod zupełnie innym kątem i w niedostępny w tych aplikacjach sposób. Analiza przeprowadzana jest dynamicznie na wybranym zestawie danych, a wyniki prezentowane są natychmiast na intuicyjnych wykresach.

13

WAPRO iBusiness

Jeżeli często przebywasz poza biurem, to WAPRO iBusiness jest właśnie dla Ciebie!

Aplikacja mobilna WAPRO iBusiness dedykowana na personalne urządzenia z systemem iOS (iPad, iPhone) lub z systemem Android pozwala na ciągły dostęp do danych w trybie do odczytu. Dzięki temu wszędzie gdzie istnieje połączenie z siecią Internet można w swoim personalnym urządzeniu podejrzeć aktualne dane handlowe i finansowe a zatem efektywniej i skuteczniej podejmować decyzje kluczowe firmy.

Umożliwia dostęp on-line do danych co pozwala zachować lepszą kontrolę nad biznesem z dowolnego miejsca.

Dostępność wszystkich podstawowych informacji umożliwia wydajny monitoring sprzedaży i zamówień, zakupów, marży i zysków oraz danych finansowych i rozrachunków i na lepszy nadzór nad biznesem.

Analizy oparte o aktualne dane ułatwiają kontrolowanie bieżącego działania i kondycji firmy.

Możliwość prezentacji trendów i porównanie z danymi historycznymi pozwala na szersze spojrzenie na działanie firmy w aspekcie danych z poprzednich okresów.

14

WAPRO JPK

Program przeznaczony jest do tworzenia sprawozdawczości JPK z modułów WAPRO ERP w formie elektronicznej

Zapisuje dane w plikach XML, o strukturze logicznej zgodnej ze schematami JPK na podstawie:

  • • ksiąg rachunkowych,
  • • podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
  • • ewidencji przychodów,
  • • ewidencji VAT,
  • • ewidencji obrotu magazynowego,
  • • ewidencji faktur VAT
  • • wyciągów bankowych;

Automatyzuje proces importu i eksportu danych oraz umożliwia podgląd i weryfikację danych. 
Przechowuje dane przekazane organom podatkowym umożliwiając późniejszy wgląd. 
Umożliwia wysłanie przygotowanych plików JPK przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. Odbiera i zapisuje w bazie danych Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO).

Program licencjonowany, BEZPŁATNY w wariancie Biznes, wymaga do działania aktualnej wersji jednego z programów:

  • • WAPRO Mag
  • • WAPRO Fakir
  • • WAPRO Kaper
  • • WAPRO Fakturka 

Dodatkowo program:

  • • Może być uruchomiony lokalnie lub w usłudze WAPRO online
  • • Pozwala na wysyłanie przygotowanych plików zarówno na serwer produkcyjny jak i testowy Ministerstwa Finansów
  • • Umożliwia pracę wielu użytkownikom, z których każdy może mieć dostęp do danych innych firm. Dostęp użytkownika programu WAPRO JPK do danych firmy nadawany jest w programach źródłowych.
  • • Rejestruje aktywności każdego użytkownika programu
  • W wariancie Biuro pozwala również na seryjną wysyłkę cyklicznych plików JPK czyli plików wysyłanych co miesiąc, bez wezwania organów podatkowych (aktualnie dotyczy to plików JPK_VAT).

Subiekt

Oprogramowanie dla Firm
15

Subiekt Nexo

Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.

Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

16

Subiekt Pro

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.

 

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.
17

Subiekt GT

Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.

Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERTSubiekta 4Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.

Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.

18

Gestor GT

Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.

Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.

19

Subiekt Sprint

Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe, itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.

Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem.

System składa się z dwóch modułów – Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.
 
20

Mobilny Subiekt

Mobilny Subiekt to system wspomagający pracę handlowca w terenie. Program umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż towarów i zbieranie zamówień. To wygodne i proste, a jednocześnie funkcjonalne narzędzie pracujące na urządzeniach mobilnych z ekranem dotykowym.

Mobilny Subiekt jest zintegrowany z Subiektem GT. Dzięki temu posiada dostęp do dokumentów i informacji o cenach towarów, stanach magazynowych, kontrahentach itp. W prosty sposób można również dodawać i edytować dane kontrahentów, wystawiać zamówienia, rachunki, faktury i wysyłać dokumenty do Subiekta GT. Możliwa jest praca zarówno w trybie online (bieżąca synchronizacja z Subiektem GT), jak i offline (synchronizacja po podłączeniu do internetu lub sieci lokalnej).

21

Sello

Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji.

22

oscGT

oscGT to program dla firm, które sprzedają w internecie lub zamierzają wprowadzić tam swoją ofertę handlową. Gwarantuje pełną i efektywną współpracę pomiędzy Subiektem GT Sfera a sklepem internetowym, prowadzonym na darmowej platformie osCommerce.

Subiekt

Programy Księgowość i Finanse
23

Rewizor nexo

Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza.

Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą.

24

Rewizor nexo PRO

Rewizor nexo PRO to nowoczesny program do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych.

Rewizor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rewizora nexo, stworzoną dla tych, którzy potrzebują elastycznego, otwartego systemu finansowo-księgowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego programu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. wykorzystywać wielopoziomowe konta kartotekowe, tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów wg różnorodnych cech wykorzystując tzw. pola własne, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów.

25

Rachmistrz nexo

Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.

Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.

Subiekt

Kadry i Płace
26

Gestor GT

Gratyfikant GT jest nowoczesnym systemem kadrowo-płacowym, następcą programu Gratyfikant 3. Program polecamy osobom, które w małych i średnich firmach zajmują się sprawami kadrowo-płacowymi, a także biurom rachunkowym.

Gratyfikant GT posiada wiele rozbudowanych funkcji niezbędnych w dziale kadr i płac. Umożliwia prowadzenie ewidencji osobowej w firmie, wystawianie różnego rodzaju umów, ewidencjonowanie wypłat i rachunków, ponadto obsługuje Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ułatwia wystawianie deklaracji skarbowych (m.in.: PIT-4, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40) oraz ZUS (m.in.: RCA, RZA, RSA, DRA). System dostosowany jest do obowiązujących przepisów. Gratyfikant GT współpracuje z programem Płatnik.
Gratyfikant GT wchodzi w skład systemu InsERT GT, zintegrowany został z programami księgowymi tej linii – księgą przychodów i rozchodów – Rachmistrzem GT i systemem finansowo-księgowym – Rewizorem GT. Możliwe jest przeniesienie do niego danych zgromadzonych w Gratyfikancie 3 oraz mikroGratyfikancie GT, a także w systemie Płatnik.
 
27

Gratyfikant GT Sfera

Gratyfikant GT Sfera jest nowoczesnym systemem kadrowo-płacowym, który oprócz standardowej funkcjonalności został wyposażony w Sferę dla Gratyfikanta GT – mechanizm umożliwiający rozbudowę systemu. Program powstał z myślą o użytkownikach, którym zależy na dodatkowych funkcjach, np. pobieraniu danych z systemów RCP czy definiowaniu własnych składników płacowych.

 

Rozszerzenia można zrealizować dzięki wykorzystaniu dwóch niezależnych mechanizmów:

  • Udostępnione biblioteki obiektów Gratyfikanta GT – umożliwia to pisanie rozwiązań wykorzystujących wewnętrzne obiekty Gratyfikanta GT; rozwiązania te mogą powstać w Visual Basic for Applications lub w innych językach programowania (np. Microsoft Windows ScriptJava ScriptVisual C++Delphi, czy Java). Rozwiązania, które powstaną dzięki tej funkcjonalności przede wszystkim ułatwią codzienną pracę, zautomatyzują niektóre z wykonywanych czynności oraz dodadzą wiele nowych możliwości. Przykładem jest integracja z RCP.
  • Mechanizm obsługi skryptów definiujących składniki płacowe – umożliwia tworzenie dowolnie złożonych składników płacowych, umożliwiając tym samym np. uzależnienie tego składnika od zewnętrznych danych. Za pomocą tego mechanizmu wdrożeniowiec lub programista może definiować dowolne składniki płacowe w nowoczesnej technologii .NET za pomocą języków: Visual Basic.NET i C#. Zdefiniowane składniki zostaną dołączone do listy składników płacowych i będą mogły być w łatwy sposób wykorzystywane w obsłudze kadrowo-płacowej firmy.

Napisz do nas

Rozumiemy Twoje wymagania i zapewniamy wysokiej jakości usługi.
Biuro


Tel: 575 662 664
Email: Bok@silers.pl

serwis

Krystian Trojanek
Tel: 604 239 826
Email: serwis@silers.pl

Gdzie nas znajdziesz

08-400 Garwolin
Ul. Stefana Żeromskiego 29