Silers.pl

Oprogramowanie dla sklepów

 

 

Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe, itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.

Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem.

System składa się z dwóch modułów – Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.

Dużą zaletą systemu, oprócz prostej obsługi, jest możliwość drukowania fiskalnego poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru, co znacznie skraca czas obsługi klienta (zwłaszcza w przypadku dużych zakupów).

Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • drukowanie fiskalne – drukowanie na drukarce fiskalnej pojedynczych pozycji na dokumencie sprzedaży bezpośrednio po zeskanowaniu towaru lub całego dokumentu (wszystkich pozycji) po zakończeniu transakcji;
  • przyjmowanie płatności w różnych walutach (PLN, EUR) i w różnych formach (gotówka, karta, bon);
  • obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych, czytników kart magnetycznych, wyświetlaczy, szuflad;
  • obsługa ekranów dotykowych;
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • możliwość udzielenia rabatu lub zmiany ceny, sprzedaż z ceną otwartą;
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • wystawianie paragonów i faktur, zwrotów ze sprzedaży detalicznej;
  • jednoczesne wystawianie wielu dokumentów na jednym stanowisku (multidokumenty);
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).

Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

  • współpraca z Subiektem GT – importowanie towarów, kontrahentów, cenników, danych o podmiocie, użytkowników; eksport sprzedaży;
  • zarządzanie asortymentem – stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja), cenniki;
  • delegowanie i rozliczanie sprzedawców/kasjerów poprzez sesje pracy;
  • zarządzanie personelem – nadawanie uprawnień użytkownikom;
  • filtrowanie wystawionych dokumentów;
  • przypisanie ustawień każdego stanowiska pracy.

Moduł Sprzedaż

Logowanie do systemu
Wprowadzanie bilansu otwarcia kasjera
Widok dokumentu w trybie klasycznym
Widok dokumentu w trybie dotykowym
Multidokumenty umożliwiające wystawianie wielu dokumentów na raz
Podgląd informacji o towarze
Sprawdzenie ceny towaru z użyciem czytnika kodów kreskowych
Wybór rodzaju wystawianego dokumentu
Wybór kontrahenta do dokumentu
Wybór sposobu płatności za dokument
Udzielanie całościowego kwotowego rabatu do dokumentu
Wybór pozycji dokumentu do wystornowania
Wymagalność akceptacji przełożonego do odroczenia płatności
Wypisywanie zwrotu z wymaganymi danymi ewidencyjnymi
Blokada stanowiska sprzedaży
Wprowadzanie danych nowego kontrahenta
Działanie blokady zmiany ceny
Przewidywany stan kasy w posiadaniu kasjera

Moduł Zarządzanie sklepem

Ekran startowy programu
Szczegóły otwartej sesji kasjera
Szczegóły sesji kasjera raport o wpłatach i wypłatach gotówki
Szczegóły sesji raport obrotu opakowaniami
Wprowadzanie bilansu zamknięcia sesji
Rozliczanie manka klienta
Definiowanie ustawienia ekranu dotykowego
Podgląd wystawionej faktury sprzedaży
Wprowadzanie towaru na stan przyjęciem zewnętrznym z częściowym zwrotem
Definiowanie szczegółowych uprawnień przypisanych do ról
Przypisywanie wzorców wydruku do stanowiska
Definiowanie cyklicznej synchronizacji dokumentów